به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

خرید جدید ترین محصولات مراقبت از پوست و مو.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    سرم صورت كلاژن طلايي والنسي

    قيمت: 51,500 تومان 
     
    ابرسان پوست ، جلوگيري از پيري زود رس پوست ، ليفتينگ صورت
     
     داراي مجوز بهداشتي ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 
     
     
    سرم صورت كلاژن طلايي والنسي داراي مجوز بهداشتي 100241012037 مي باشد.
    اين سرم غني شده با تركيباتي از قبيل co Q10 ,collagen ، ويتامين C و طلامي باشد .
    سرم صورت به ابرساني و تغذيه پوست كمك كرده و باعث نرمي و لطافت پوست شما مي شود . اين سرم با مكانيزم بالاي خود از بروز چروك صورت جلوگيري ميكند . Q10 يك انتي اكسيدان بسيار قوي مي باشد و از پوست در برابر راديكال هاي ازادي كه مي تواند به ساختار پوست نفوذ كند و ان را ضعيف كند ، كمك مي كند و درعين حال Q10 باعث رشد مجدد كلاژن و الاستين مي شود .
    كلاژن موجود در اين سرم به جلوگيري از پيري زود رس ، جلوگيري از ايجاد چين و چروك كمك مي كند و علاوه بر ان ، پوست را مرطوب ، درخشان ، لطيف و منعطف مي نمايد . ويتامين C به حفظ رطوبت پوست كمك نموده و پر كننده گودي هاي صورت (ليفتينگ كننده ) مي باشد . اين نوع از ويتامين باعث بهبود افتاب سوختگي شده و لك هاي ناشي از افتاب را از بين مي برد .
    اضافه كردن طلا به اين سرم باعث بهبود گردش خون و خاصيت الاستيسيته ( كشساني ) پوست مي شود ، از خواص ديگر طلا ، عامل ضد پيري و ضد چروك بودن است . با استفاده از اين سرم همواره پوستي كشيده و زيبا خواهيد داشت و علاوه بر ان زيبايي و شادابي را براي پوست خود هديه مي دهيد .

    موارد كاربرد سرم صورت حاوي كلاژن :

    درمان و ضد لك فوق العاده قوي

    درمان و ضد چروك فوق العاده قوي

    سرم مناسب براي ابرساني و تغذيه پوست صورت

    جلوگيري از ايجاد چين و چروك

    درمان خط اخم و خط خنده

    حاوي Q10 كلاژن ساز قوي

    سفت كننده پوست صورت

    بهبود جاي افتاب سوختگي

    ضد پيري پوست صورت

     

    فروشنده:ارس

    مراحل خريد محصول:

     

    گام اول:روي لينك خريد محصول كليك كنيد.

    گام دوم:فرم سفارش محصول را تكميل كنيد.اين فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر كردن فرم آدرس پستي-در صورت داشتن سئوال در قسمت پيغام در فرم سفارش سئوال خود را بنويسد.

    گام سوم::بعد از ثبت سفارش يك اس ام اس ثبت سفارش با شماره هاي فروشنده برايتان ارسال مي شود با شماره هاي فروشنده تماس بگيريد يا منتظر تماس كارشناسان فروش براي تاييد خريد و ارسال محصول باشيد.

    توجه:قبل از ارسال كالا كارشناسان با شما تماس مي گيرند و مشاوره كامل در مورد محصول ارائه مي دهند پس ثبت سفارش به معناي خريد قطعي نيست.

     خريد سرم صورت طلايي كلاژن والنسي

     

    سفارش محصول

     
    ستاره
    دوشنبه 22 تير 1394 - 16:37
    بازدید : 1465

    از بین بردن سیاهی زیر بغل

    شاید شما هم متوجه شده باشید که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات بهداشتی برای تبلیغ و فروش بیشتر ادعا می‌کنند که محصول آنها می‌تواند سیاهی زیر بغل را از بین ببرد. اما واقعیت این است که از بین بردن سیاهی زیر بغل، با توجه به علل متعدد به وجود آورنده آن، به همین سادگی‌ها هم نیست. هر چند که ممکن است این محصولات به طور موقت تاثیر کمی‌در کاهش این سیاهی‌ها داشته باشند، اما جالب است بدانید که در اکثر موارد یکی از اصلی‌ترین علل ایجاد سیاهی زیر بغل  همین محصولات، مانند دئودورانت‌ها هستند. در ادامه به برخی علل تغییر رنگ زیر بغل اشاره می‌کنیم و سپس برخی راه‌های درمانی را به شما معرفی می‌کنیم.

    استفاده از تیغ
    وقتی که شما برای از بین بردن موهای زیر بغل ، از تیغ برای تراشیدن آنها استفاده می‌کنید، شما در واقع مو را از سطح پوست می‌تراشید و ریشه آن همچنان در زیر پوست شما باقی می‌ماند. شاید مو در ظاهر از بین رفته باشد، اما در زیر پوست شما همچنان وجود دارد و از آنجا که پوست زیر بغل بسیار نازک است، وجود این موها باعث تیره به نظر رسیدن زیر بغل شما می‌شود. استفاده از تیغ همچنین باعث می‌شود موها زخیم‌تر شوند که همین امر نیز سیاهی زیر بغل را افزایش می‌دهد.

    سلول‌های مرده
    یکی دیگر از عوامل سیاهی زیر بغل  می‌تواند وجود سلول‌های مرده در زیر بغل شما باشد. برای کاهش سلول‌های مرده زیر بغل، کافیست پوست این ناحیه را با لیف یا هر پارچه ضخیم دیگری تمیز کنید تا این سلول‌ها از پوست جدا شوند.

    استفاده بیش از حد از دئودورانت‌ها و اسپری‌های ضد تعریق
    بسیاری از متخصصان معتقدند که مواد شیمیایی موجود در دئودورانت‌ها می‌توانند یکی از عوامل موثر در ایجاد سیاهی زیربغل باشند. محصولات ضد تعریق می‌توانند رنگ زیر بغل را تغییر دهند و این تغییر معمولا بلند مدت یا حتی گاه همیشگی است. برای جلوگیری از این مشکل، از راه‌های طبیعی برای کاهش تعریق استفاده کنید.

    اصطکاک
    گاهی اوقات، استفاده از لباس‌های تنگ باعث اصطکاک بین پوست بدن و پارچه لباس می‌شود که همین امر به تغییر رنگ زیر بغل منجر می‌شود. به منظور جلوگیری از این اتفاق، سعی کنید از لباس‌های گشادتر یا لباس‌هایی که از پارچه‌های طبیعی و نازک تهیه شده‌اند استفاده کنید تا پوست شما بتواند نفس بکشد. کاهش وزن نیز می‌تواند کمک کند.

    عامل وراثت
    برخی افراد، سیاهی زیر بغل خود را از والدین خود به ارث می‌برند، اما اگر عامل مربوط به وراثت نباشد، می‌توان عوامل دیگری نظیر تغییر هورمونی، افزایش وزن و یا حتی استفاده از قرص‌های ضد بارداری را موثر دانست. در چنین مواردی، بهتر است برای درمان به یک پزشک متخصص مراجعه کرد.

    دیابت
    یکی از نکاتی که اکثرا از آن آگاه نیستند، نقش دیابت در تغییر رنگ زیر بغل است. بهترین راه مبارزه با سیاه شدن زیر بغل برای افراد دیابتی، نگه داشتن انسولین در حد متناسب و استفاده از راه‌های طبیعی کاهش تعریق است.

    راه‌های درمان
    حال که ما می‌دانیم علل اصلی تغییر رنگ پوست زیر بغل چه چیزهایی هستند، می‌توانیم برای درمان اقدام کنیم.

    اپیلاسیون یا لیزر
    مهمترین علت سیاهی پوست زیر بغل ، استفاده از تیغ یا کرم‌های موبر برای از بین بردن موهاست. به جای تیغ و کرم‌های موبر، از موم برای کندن موها استفاده کنید. درست است که درد آن بیشتر است، اما با این روش مو از ریشه کنده می‌شود و در نتیجه رنگ زیر بغل بلافاصله چندین درجه روشن‌تر خواهد شد. استفاده از موم همچنین به کم و نازک شدن تدریجی موها نیز کمک می‌کند. اگر به دنبال روشی دائمی‌ هستید، می‌توانید از لیزر استفاده کنید. با استفاده از لیزر، رنگ زیر بغل به تدریج روشن‌تر می‌شود.

    مخلوط زعفران
    یک راه موثر و طبیعی دیگر که می‌توانید تاثیر آن را در دو روز مشاهده کنید استفاده از مخلوط کمی‌زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا خامه است. این مخلوط را قبل از خواب به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بر پوست این ناحیه بماند. این مخلوط نه تنها رنگ زیر بغل را روشن تر می‌کند، بلکه باعث از بین رفتن بوی بد عرق نیز می‌شود.

    آب لیمو
    یک راه موثر دیگر برای سفیدتر کردن زیر بغل، مالیدن آب لیمو به پوست این ناحیه است. این کار را باید هر روز و پیش از حمام انجام دهید. لیمو یک سفید کننده طبیعی است که به تدریج رنگ پوست را روشن‌تر می‌کند. پس از حمام، کمی مرطوب کننده به پوست زیر بغلتان بزنید و تا چند روز از دئودورانت استفاده نکنید.

    ماسک‌های روشن کننده
    می‌توانید برای از بین بردن سیاهی زیر بغل خود از ماسک‌های روشن کننده استفاده کنید. یا این ماسک‌ها را در خانه تهیه کنید یا آنها را از بیرون خریداری کنید. برای تهیه این ماسک در خانه، کافیست یک مشت آرد نخودچی را با کمی ‌ماست، لیمو و کمی‌ زردچوبه مخلوط کنید و بر پوست زیر بغلتان بمالید. بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید.

    سیب زمینی و خیار
    سیب زمینی نیز نوعی سفید کننده طبیعی است. شما می‌توانید تکه‌های سیب زمینی را بر پوست این ناحیه بمالید یا اینکه سیب زمینی را رنده کرده و پوست زیر بغل را به آب آن آغشته کنید. در هر صورت، اجازه دهید پوست به مدت ۱۵دقیقه با سیب زمینی یا آب آن تماس داشته باشد. خیلی زود متوجه تاثیر آن خواهید شد. خیار نیز عملکردی مشابه دارد و می‌توانید به همان صورتی که از سیب زمینی استفاده می‌کنید، از خیار نیز استفاده کنید.

    کاهش استفاده از دئودورانت‌ها
    همانطور که گفتیم، دئودورانت‌ها و اسپری‌های ضد تعریق می‌توانند خود یکی از علل اصلی سیاه شدن زیر بغل باشند. به همین دلیل بهتر است تا می‌توانیم از آنها کمتر استفاده کنیم، اما می‌توانید در عوض برای از بین بردن یا پیشگیری از ایجاد بوی عرق، از راه‌های طبیعی استفاده کنید. یکی از این راه‌ها، ترکیب بیکینگ پودر و آب و مالیدن آن به زیر بغل است. پس از مدتی که از دئودورانت‌ها استفاده نکنید، متوجه تغییر رنگ زیر بغل خود خواهید شد.

    روغن نارگیل و ویتامین E
    روغن نارگیل و ویتامین E نیز می‌توانند در کاهش سیاهی زیر بغل تاثیر بسیاری داشته باشند. کافی است روزانه کمی ‌از این روغن را بر پوست زیر بغل خود بمالید. روغن نارگیل و ویتامین E علاوه بر سفید کردن پوست زیر بغل، باعث لطافت و نرمی‌ پوست این قسمت نیز می‌شوند.

    زیباشو

    ستاره
    دوشنبه 22 تير 1394 - 16:32
    بازدید : 826

    رنگ رژلب برای تابستان 94

    هنگامی که در روز های گرم تابستان در سواحل قدم می زنید و از کنار سنگ ها وسواحل مرجانی عبور می کنید، لازم است که با استفاده از میکاپی سا حلی با طبیعت زیبا ی خود همرنگ شوید. در این مقاله ما با معرفی رژلب  هایی با رنگ هایی زیبا شما را برای دیدار با طبیعت ساحلی آماده می کنیم .

    * رژلب های  که به رنگ رژ لب تابستانی معروف هستند در رنگ های مرجانی ، مرجانی بژ و مرجانی تیره که علاوه بر شاداب کردن چهره ی شما مناسب جشن ها و مراسم ها نیز می باشند و این رنگ رز لب باعث می شود که شما یک چهره ی طبیعی داشته باشید.

    با رژ لب مرجانی در تابستان بدرخشید

    *رژلب   های هلویی نیز رژ لب های منتخب تابستان می باشند و از خانواده ی رژ لب های مرجانی به شمار می روند.

    * رژلب تمشکی و اناری از رژلب های منتخب تابستان می باشند که بسیار مناسب چهره هایی هستند که بی رنگ و روح می باشند و این رنگ رژ لب ها باعث می شوند که این مدل چهره ها شاداب و پر انرژی به نظر برسند .


    * رژلب های سرخابی از خانواده ی رژ لب های صورتی تیره می باشند و جزو رژلب های منتخب تابستان می باشند که علاوه بر شاداب کردن چهره ی شما باعث برجسته کردن لب های شما می شوند، بنابراین اگر لب هایتان باریک است سعی کنید از این رنگ رژ لب بیشتر استفاده کنید ولی اگر لب هایتان برجسته است سعی کنید از دیگر رنگ های منتخب تابستان استفاده کنید.

    البته لازم به ذکر می باشد که یکی از پر طرفدار ترین رنگ های رژ لب ویژ ه فصل تابستان رنگ قرمز مرجانی می باشد که از ترکیب دو رنگ قرمز و مرجانی ایجاد می شود.

    آرایشیک

    ستاره
    دوشنبه 22 تير 1394 - 16:16
    بازدید : 1201
    چطور به طور طبیعی چین و چروک های صورت را از بین ببریم

    بهترین روش از بین بردن چین و چروک های صورت

     

     

    چین و چروک های موجود در پوست صورت تان با بالا رفتن سن نمایان شده و شما را آزار می دهند. یکی از بهترین روش های طبیعی برای از بین بردن چین و چروک های صورت استفاده از روغن نارگیل است.

    احتمالا شما هم مانند هر فرد دیگری از چین و چروک‌های صورت بدتان می‌آید و آن را جزو اولین نشانه‌های پیری می‌دانید. اما من به شما مژده می‌دهم که دیگر از آنها نترسید، زیرا قرار است به راحتی به کمک روغن نارگیل از شر چین و چروک صورت تان خلاص شوید.

    با بالارفتن سن، سر و کله چین و چروک‌ها در هر جایی از صورت که دلشان بخواهد پیدا می‌شود. دور لب‌ها، پیشانی، خط اخم، دور چشم یا هرجای دیگر از صورت. راه‌های بسیاری برای کاهش دادن یا محو کردن چین و چروک صورت تان وجود دارد و استفاده از روغن نارگیل یکی از مفیدترین و در عین حال بی‌ضررترین‌هاست. روغن نارگیل‌تان را از نوع اصل و دارای تاریخ مصرف تهیه کنید و آنها را طی مراحل زیر به صورت بزنید.
     
    چین و چروک صورت تان را با روغن نارگیل از بین ببرید
    _ صورت‌تان را بخوبی بشویید، مخصوصا قسمت‌هایی که چین و چروک دارد. این کار کمک می‌کند هم قشر آلودگی از آن قسمت برداشته شود و هم جذب رطوبت روغن در آن نقاط به اوج برسد.
    _ پوست‌تان نباید هیچ آرایشی داشته باشد. اگر آرایش دارید حتما پاک کنید.
    _ دستان‌تان را بشویید. سپس آنها را آغشته به روغن نارگیل کنید و به آرامی‌ قسمت‌های چروک خورده را ماساژ دهید تا روغن را جذب کنند.
    _ این کار را هر شب پیش از خوابیدن انجام دهید.

    بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید که اوضاع پوست صورت‌تان تا چه اندازه بهتر شده است. روغن نارگیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برد، پوست را خنک می‌کند و از بروز ناراحتی‌های اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند، پوست را تمیز و مرطوب می‌کند، و در پاک کردن آرایش موثر است.

    همه اینها دلایل خوبی هستند که شما نظری به این روغن مفید بیندازید و برای مدتی پوست‌تان را با آن تغذیه کنید.
    منبع:سیمرغ

     

    ستاره
    دوشنبه 22 تير 1394 - 15:55
    بازدید : 839

    كرم لاغري وان استار

    حاوي كافئين با خواص و كيفيت متفاوت

    داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت ايران به شماره 56/11076

    ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست

    ديگر اندامي زيبا و جوان يك رويا نيست ...

    در مدتي بسيار كوتاه به اندام دلخواه خود برسيد ...

    از بين برنده چربي هاي اضافي بدن در اطراف: شكم، پهلو ها، ران ها، بازو ها، سينه ها و ...

    ضد التهاب پوست و سرخي در اثر آفتاب

    ترميم خشكي و لايه لايه شدن پوست

    بازسازي و جوان سازي پوست


    قيمت : 38000 تومان


     

    كرم بدن حاوي كافئين ”One Star” محصولي جديد و حرفه اي است كه با بهره گيري از نتايج تحقيقات و بررسي هاي انجام شده بر روي توانايي و اثرات مفيد و ارزشمند كافئين، توسط كارشناسان و متخصصان صنايع توليدي محصولات بهداشتي و آرايشي، با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به شماره: 56/11076 با برند وان استار توليد و عرضه گرديده است.
    سالهاست توانايي كافئين براي انقباض موثر و سريع عروق خوني، آن را به يك ماده ارزشمند تبديل كرده است. كافئين موجود در كرم وان استار سبب افزايش جريان خون در محل تجمع چربي هاي فشرده زير پوست شده و به دفع آب و مواد زائد بين بافت هاي چربي كمك مي كند و در از بين بردن چربي هاي فشرده زير پوست در نواحي مختلف بدن مانند: اطراف شكم، پهلوها، سينه ها، باسن، بازوها و پشت ران ها كه به صورت سلوليت متراكم شده است اثري فوق العاده دارد. همچنين كافئين ماده اي فوق العاده موثر جهت ضد التهاب پوست بوده و براي افرادي كه از سرخي بيني و پيشاني رنج مي برند بسيار مفيد مي باشد. كافئين علاوه بر ويژگي هاي ضد التهابي، به دليل داشتن خواص آنتي اكسيداني نيز حائز اهميت است و به دليل تاثيرات مثبتي كه اين ماده بر پوست انسان داشته، در ميان جامعه متخصصين نيز محبوبيت زيادي پيدا كرده است. تحقيقات نشان داده است اگر كرم هاي حاوي كافئين را بر روي پوست بماليد اثرات مفيد آن به پوست شما منتقل و پوستتان جوان مي شود.
     

    قيمت : 38000 تومان


     
    مصرف غذاهاي چرب و پركالري و كم تحركي در زندگي ماشيني جامعه امروز، باعث گرديده تعداد كثيري از آقايان و خانم ها گرفتار اضافه وزن و شاهد انباشته شدن چربي هاي فشرده در نواحي مختلف بدن مانند : شكم، پهلو ها، سينه ها، ران ها و بازو ها شوند.
    كرم حرفه اي وان استار جهت از بين بردن چربي هاي اضافي بدن و لاغري موضعي، راهكاري مطمئن و فاقد هرگونه عوارض را براي مصرف كنندگان فراهم مي اورد. كرم وان استار به دليل دارا بودن كافئين و تركيبات موثر ديگر با قدرت جذب بالا و سبب افزايش جريان خون در محل تجمع چربي ها شده و به دفع آب و مواد زائد بين بافت هاي چربي كمك مي كند و علاوه بر از بين بردن چربي هاي اضافي باعث بازسازي و جواني پوست گرديده و تناسب اندام را براي شما به ارمغان مي آورد. اين محصول داراي مجوز رسمي به شماره 56/11076 از وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
     
    روش مصرف كرم لاغري وان استار:
    پس از شستشوي پوست هر روز 2 الي 3 بار كرم را روي قسمت هاي مورد نظر بماليد و به آرامي ماساژ دهيد تا جذب پوست گردد.

    خواص اعجاب انگيز كافئين:
     
    - عامل از بين برنده چربي هاي فشرده زير پوست در نواحي مختلف بدن (لاغري موضعي)
    - ضد التهاب و سرخي پوست در اثر آفتاب
    - عامل بازسازي و جواني پوست
    - عامل ترميم خشكي و لايه لايه شدن پوست
     

     
    روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
     

    قيمت : 38000 تومان

     
    ستاره
    چهارشنبه 10 تير 1394 - 17:15
    بازدید : 1746
    طرز استفاده از کرم ضد آفتاب

    ضخامت لایه کرم ضدآفتاب,کرم‌های ضدآفتاب فاقد چربی

    ضخامت لایه کرم ضدآفتاب باید کافی بوده و خیلی نازک نباشد

     

    ملکی با تاکید بر اینکه کرم ضدآفتاب باید یک ربع پیش از خروج از منزل استفاده شود، عنوان کرد: مدت حفاظت کرم ضدآفتاب دو تا سه ساعت بوده و پس از آن بویژه برای افرادی که در فضاهای باز فعالیت دارند، باید تجدید شود. همچنین ضخامت لایه کرم ضدآفتاب باید کافی بوده و خیلی نازک نباشد.

    وی افزود: هرسطحی از بدن که در برابر نور مستقیم و غیرمستقیم خورشید قرار می‌گیرد باید با ضدآفتاب پوشانده شود؛ به طور مثال باید در زنان برای دست‌ و صورت و در مردان گردن، صورت، دست و گوش‌ها که در معرض تابش هستند از ضدآفتاب استفاده شود.

    این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کرم‌های ضدآفتاب با موادشیمیایی کمتر، مناسب کودکان نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای افرادی که پوست‌ چربی دارند یا صورت آنان جوش می‌زند، کرم‌های ضدآفتاب فاقد چربی و برای پوست‌های خشک و در هنگام شنا نیز ضد‌آفتاب‌های مخصوص به خود توصیه می‌شود.

    وی با بیان اینکه استفاده از کرم ضدآفتاب مانع تولید ویتامین D در بدن می‌شود، اظهار کرد: ویتامین D را می‌توان از طریق موادغذایی، قرص‌ها و مکمل‌های تقویتی تامین کرد و افراد برای در امان ماندن از خطرات ناشی از اشعه آفتاب نظیر سرطان پوست، آفتاب سوختگی، چین و چروک کمتر در مقابل آفتاب قرار گرفته و به جای آن از منابع دیگر ویتامین D استفاده کنند.

    وی با اشاره به اینکه SPF نشان‌ دهنده‌ میزان حفاظت پوست در برابر نور خورشید است، تصریح کرد: هرچه این میزان بیشتر باشد به این معنا نیست که میزان حفاظت در برابر آفتاب افزایش می‌یابد، بلکه با افزایش هر درجه از این میزان حفاظت در برابر نور خورشید تنها سه درصد بیشتر می‌شود.

    این متخصص پوست و مو ادامه داد: SPF مناسب کرم ضدآفتاب برای پوست‌های روشن‌ 30 درصد و تیره 15‌درصد بوده، معمولا میزان حفاظت در برابر نور خورشید برای پوست بیشتر مردم ایران 30 درصد مناسب است.

    وی با تاکید براینکه کرم‌های ضدآفتاب‌ رنگی و ساده هیچ‌ تفاوتی با یکدیگر ندارند، اضافه کرد: کرم‌های ضدآفتاب‌ رنگی معمولا برای جنبه آرایشی استفاده می‌شود و نوع ساده ضدآفتاب مزیت و تفاوت چندانی با نوع رنگی آن ندارد.

    این متخصص پوست و مو یادآور شد: با وجود اینکه بین کرم‌های ضدآفتاب ایرانی و خارجی اختلاف قیمت زیادی وجود دارد، اما کرم‌های ضدآفتاب ایرانی دارای کیفیت بالایی بوده و تفاوت چندانی از این جنبه با نوع خارجی ندارند.
    منبع:ایسنا

    ستاره
    چهارشنبه 10 تير 1394 - 17:04
    بازدید : 1003

    مدلهای جدید طراحی و آرایش ناخن مشکی و طلایی برای شب

    آرایش ناخن

    طراحی و آرایش ناخن مشکی و طلایی

    مدلهای جدید ناخن

    مدلهای جدید و زیبای ناخن

    مدلهای جدید ناخن

    جدیدترین مدلهای جدید ناخن

    طراحی و آرایش ناخن مشکی و طلایی

    جدیدترین مدلهای جدید ناخن

    طراحی و آرایش ناخن

    طراحی و آرایش ناخن مشکی و طلایی

    طراحی و آرایش ناخن

    جدیدترین مدلهای جدید ناخن

    آرایش ناخن جذاب مشکی و طلایی

    آرایش ناخن جذاب

    آرایش ناخن جذاب

    آرایش ناخن

    گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته

    ستاره
    چهارشنبه 10 تير 1394 - 16:57
    بازدید : 1009
    عوارض استفاده از لاک

    تأثیر لاک زدن بر بروز سرطان

    لاک های ناخن می توانند آسیب های زیادی به سلامت انسان ها وارد کنند

     

    محققان دانشگاه استنفورد هشدار دادند که مواد شیمیایی سمی مورد استفاده در محصولات زیبایی ناخن مانند لاک‌ها می‌توانند به سلامت انسان‌ها و از جمله باروری آسیب‌های زیادی وارد کنند.

    دکتر تو کواچ، اپیدمی‌شناس دانشگاه استنفورد مدعی شده که مواد شیمیایی تولوئن، فرمالدئید و دی‌بوتیل فتالات بسیار سمی محسوب می‌شوند و قرار گرفتن در برابر آن می‌تواند به سیستم عصبی و هورمون‌ها آسیب رسانده و با سرطان و مشکلات باروری مرتبط باشد.

    تولوئن بطور رایجی به عنوان حلال مورد استفاده بوده و به عنوان روکش نهایی در زمان لاک زدن بکار می‌رود. اما این ماده می‌تواند به سیستم عصبی آسیب رسانده و مشکلاتی را در ارتباط با باروری بوجود بیاورد.

    تولوئن به عنوان یک افزودنی در بنزین استفاده می‌شود.
    فرمالدئید که یک ماده مشهور سرطان‌زاست، به عنوان ماده‌ای برای سفت‌کردن ناخن‌ها استفاده شده و در ضدعفونی کردن ابزارهای مراقبت از ناخن کاربرد دارد.

    قرار گرفتن در معرض دی‌بوتیل فتالات که برای ایجاد انعطاف به لاک اضافه می‌شود، با مشکلات باروری مرتبط شناخته شده است.

    علاوه بر این مواد، مواد شیمیایی مضر بسیاری در محصولات مراقبت از ناخن‌ها استفاده می‌شود.

    بسیاری از سالن‌های آرایشی از تهویه کافی برخوردار نیستند و راه‌های زیادی برای ورود و خروج هوا به داخل سالن وجود ندارد. این امر بدان معنی است که مواد شیمیایی تبخیر شده از محصولات زیبایی ناخن اغلب در داخل سالن‌ها باقی مانده و افراد و بویژه کارکنان آرایشگاه‌ها بطور مداوم در معرض آن قرار دارند.

    از دیگر مشکلات مرتبط با مواجهه با این مواد شیمیایی می‌توان به مشکلات تفکر و حافظه، علائم عصبی، تهوع، مشکلات تنفسی، سرطان و انقباضات عضلانی غیر قابل کنترل اشاره کرد.

    منبع:ایسنا

     

    ستاره
    چهارشنبه 10 تير 1394 - 16:44
    بازدید : 1149

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 1038
    تعداد کل نظرات : 212

    خبرنامه